reklama

Hnev prejde

Hnevala som sa dlhý čas.Trvalo mi 20 rokov, kým som pochopila,prečo sa veci dejú určitým spôsobom. Opovrhovala som zamestnaním a žila som v nejakej bludnej predstave, v ktorej som sa videla na vrchole. Dnes viem,že cesta je cieľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Možno to znie premotivovane ale naozaj to tak je. Všetky citáty,ktoré čítame ( žiaľbohu len čítame ....) majú význam. Po nejakom čase a určitých skúsenostiach som si myslela,že viem a rozumiem podstate života. Usmievam sa spomínajúc na moje naivné myšlienky.Jednu vec ale nemôžem poprieť. Už na základnej škole som vedela ,čo je mojím poslaním a akou cestou sa chcem uberať. Každá situácia,ktorá sa mi v živote naskytla ma vyformovala a formovať bude,no je len pár ´´skúšok´´,ktoré mnou pohli a donútili ma pozerať sa na svet inými očami.Nebudem tu teraz rozpisovať životné osudy a zážitky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ide mi o zdieľanie svojich , môžme to nazvať zistení, ako to funguje. A môžem vám povedať,že to naozaj funguje. Neviem či všetci musíme o niečo prísť,aby sme zistili,že veci,ľudia a v podstate všetko čo berieme ako samozrejmosť v našom živote má pre nás nevyčísliteľnú hodnotu. Je pravda,že ľudia si začínajú vážiť niečo,až kým to stratia. Stalo sa vám už niekedy,že ste išli po ceste a videli ste pred sebou nejaký schod alebo kameň, no niečo , čo vo vás vyvolá pád?

Mne sa to stávalo často a jediný výsledok môjho uvažovania bol naozaj pád. Už vopred som myslela nato,že spadne ako spadnem.Niečo podobné sa mi stalo v zahraničí aj keď to nebolo o páde a kameni... :) Ideme na nákup a myslíme na soľ.Niekoľkokrát si povieme,že nemôžem zabudnúť kúpiť SOĽ. Jediné, čo vzíde z takéhoto uvažovania je nákupný košík bez soli. Verte alebo nie (skôr áno ) , to načo myslíte , si privolávate. Určite ste počuli o zákone príťažlivosti. Priťahujem to, načo myslím. .. dnes toľko.. a ďakujem :)

Jana Križanová

Jana Križanová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všetko dobré... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu